Nasza oferta






DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA GOTOWOŚCI DZIECKA DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE

Kiedy dziecko rozpoczyna naukę w szkole największy wpływ na jego sukcesy i ewentualne trudności ma gotowość emocjonalna i umysłowa, jaką osiągnęło w dotychczasowym rozwoju. Każdy nauczyciel szkoły podstawowej oraz przedszkola biorący udział w tym szkoleniu ma okazję pogłębić swoją wiedzę, umiejętności oraz wzbogacić warsztat pracy o nowe narzędzia diagnostyczne, a tym samym w pełni dostosować metody pracy do indywidualnych potrzeb dzieci.

Zagadnienia:

  • zapoznanie z warunkami i zasadami prawidłowego diagnozowania gotowości szkolnej dzieci;
  • pogłębienie umiejętności tworzenia oraz wykorzystywania narzędzi diagnozujących gotowość szkolną;
  • zapoznanie z repertuarem technik i ćwiczeń wykorzystywanych w diagnozowaniu gotowości szkolnej dzieci;
  • poszerzenie wiedzy na temat obszarów rozwoju dziecka podlegających diagnozie psychologiczno – pedagogicznej.

Czas trwania szkolenia: 5 godzin dydaktycznych